Fredag

Idag är det fredag, skönt för en gång skull. Ska bara slappa i helgen. På söndag blir det förhoppningsvis en tripp till Hembyggdsparken i Ängelholm med en gammal skolkamrat och hennes dotter på 1 år. Ska bli supertrevligt!!

I onsdags blev jag överlycklig!! Fick ett samtal från damen som bor i "min" lägenhet nu.
Hon är utflyttad och är färdig med lägenheten den 5 oktober, så då får jag tillgång till den och nycklarna. Då ska jag och bovärden besiktiga lägenheten och kolla väggarna. Köket ska iaf målas om! Förhppningsvis hallen och v-rummet också, är sugen på en ljus beige eller vitt. Mycket färger kommer det bli ändå i kuddar, mattor mm.
Håller iaf tummarna!
Måla får jag göra själv, så det börjar jag med på tisdagen. 
Hoppas bara jag får hjälp med Tindra så det går undan!!!!


Längtar så mycket till att få sätta in mina nyköpta möbler i lägenheten, det kommer bli kanon. Lägger upp bilder här sen.

Imorgon vet jag inte vad som händer. Funderar på om jag och Tindra skulle ta en sväng till Ikea och Väla. Annars bara vara hemma, kan behöva det med!

Älskar min lilla rumpestumpa! Hon är för go!!!



Trevlig helg!

                                        /Carina
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Carina!



Vilken fin blogg du har fixat. Hoppas du mår bättre nu, det verkar så i alla fall :)



ha en härlig helg

kram kram

2009-08-21 @ 15:26:12
Postat av: Sara

Hej Carina :)

Ååå va kul att följa din blogg å läsa va som händer dej å Tindra...

Kram Sara Stockholm

2009-08-22 @ 11:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0