Tindras mamma!

Just nu njuter jag i fulla drag av att vara Tindras mamma! Min lilla pärla, sockerbit, trollunge, prinsessa, ja det finns många smeknamn på denna sötnos!!
Livet har tagit en enorm vändning.
Efter snart 3 år har jag och Tindras pappa tagit beslutet att dela på oss. Ett svårt beslut men väldigt enigt.
Den 31 oktober lämnar vi huset, sorgligt men sant.
Jag och Tindra har fått en lägenhet och flyttar till Förslöv, Stationsvägen, den 15 oktober, eller senast den 15 oktober. Ska måla i lägenheten först, alla rum utan sovrummet. Lite osams med mig själv just nu om färger... Blir ljust
Har redan börjat shoppa loss på massa nya möbler och grejjer till lägenheten.
Ska hämta soffan idag, det kommer bli kanon.
Har även köpt nytt soffbord och matchande tv-bänk.
Så underbart skoj att köpa möbler, gardiner, grejjer till lägenheten nu, bara jag som bestämmer hur det ska se ut, ingen annan!! Det kommer bli sååå fint!!

Säger bara en sak: VÄGGDEKORATIONER!!!

Var på Ullared förra veckan med Tindra, mamma, Annica och Moa. Ett riktigt äventyr!! ♥
Köpte tavlor, porslin, skålar, massa kläder till både Tindra och mig!!
Blir en vända till i oktober/november.

Sitter på jobbet nu till kl 15, har gjort vad jag skulle idag, plus lite till :)

Tindra är hos mormor hela helgen, ska dit och hämta henne efter att jag o pappa hämtat soffan.

Igår var det kräftskiva hos syrran i deras fina hus, hann få i mig 4 kräftor innan jag var tvungen att gå ifrån och leka me Tindrisen min. Men det gör inget, hon är för go!
Träffade gamla bekanta på kräftskivan, sååå skoj var det! Lalla, när ska vi åka?

Tindra var hos kusin Moa och duktiga Annica i fredags när jag jobbade. Tindra och Moa är jätte bra kompisar och skrattar o tjoar och tjimmar ena sekunden, men vips så vänder det och Tindra gråter när Moa tittar på henne. Men det går över fort, som tur är!

Grillning ikväll i Grevie är det som gäller, nu ska ja jobba vidare lite.

♥ ♥ ♥ Mamma älskar dig Tindra♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0