Dan före dan före dopparedan....

Idag har det gått 12 veckor sen jag skickade in om akassa... och äntligen efter dessa veckor fick jag min utbetalning... 1 oktober blev jag deltidsarbetslös och idag den 22 dec får jag min akassa, är det inte förjävligt??
Det tycker jag iaf, det tar alldeles för lång tid!! Fattar inte hur och varför??!?!? Senaste kontakten jag hade var igår och idag fick jag pengar, det gick ju ioförsig snabbt, så varför ska alla de andra veckorna behövas?? 3 veckor hade jag förstått, men för sjutton inte 12?!?
Ja ja, nu har jag iaf betalt massa räkningar!! Känns skönt på sätt o vis...



Igår hade jag och tindra en härlig dag, först en långfrukost och lite tvättande... :) sen ett möte med elin på stan, gick en sväng på båstads kalla gator och kollade in i mysiga butiker! :)Sen åkte vi hem o åt lite lunch före en shopping i ängelholm, en toppendag hade vi tillsammans, min lilla prinsessa och jag!!


Idag har vi tagit det lilla lugna hemma och tindra har lekt med sina julklappar och annat...

Nu ska vi snart åka iväg i vår lilla fina biiiil!!!

 


Imorron ska tindra åka till sin pappa över jul, så det kommer vara väldigt tomt här hemma utan henne men jag har en del att hitta på och fylla mina dagar med, så det ska jag väl klara??!?


Ha det bra och vi hörs o ses....
Puss o kram vi syns på stan!!

Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0