Underbar helg!

Helgen var underbar, det började redan i fredags med att efter jag jobbat klart åkte jag och hämtade Tindra på dagis och sen åkte o städade bilen och tvättade den hemma hos mamma o pappa, sen drog det iväg till Halmstad.
Kolla på ny bil i fredags. :)

Lördagen började med sovmorron och en stressig frukost för att sedan åka iväg till stan och fika med Johanna och Andreas, efter 6 år träffades vi igen, el var det 6 år sen vi tog studenten?

Sen blev det julshopping i stan. Julklappar, byxor, jacka o grejjer :)

I söndags var vi på familjejulbord med tjocka släkten! Jätte trevligt o mysigt!

I måndags ringde vi o sa att vi ville ha bilen, så vi ska hämta den på lördag! Underbart roligt!!

Mitt liv är fulländat, el snart iaf...


Jobbar mycket nu i veckan, men helgen ledig!


Ha det toppen, lovar att jag ska blogga bättre.


Grattis mamma Stina till er underbart söta dotter Julia!





Massa kramar från CARINA O TINDRA!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Till våren så är det 7 år sedan vi tog studenten. Heeeeelt sjukt va tiden går fort : )

2009-12-18 @ 17:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0