Halloweenhelg!!

Det enda sätt jag firat halloween på iår är att ha mörkt nagellack ;)

Helgen har varit fantastisk.

Mycket händelser.

I torsdags åkte tindra till sin pappa, så på det sättet har det varit jobbigt att vara utan henne i helgen, men det är skoj för henne och skönt för mig ibland med... om det är ok att säga så?!?!

I torsdagskväll så började jag måla hallen vit. I fredags kl 10 var det klart. Underbart skönt att ha gjort det. Jag trivs så toppenbra i lägenheten!! Komemr bilder på min lilla hall snart, troligtvis imorron...

Jag har umgåts med världens sötaste i helgen och jobbade i lördags med de bästa!!

Idag har det varit en lugn o skön morron med god frukost och kl 15 hämtade jag mitt lilla busfrö igen!


Veckan blir höndelserik med både fotografering på dagis och mycket jobb för min del :)

I love my life!
Tack för att du gör mitt liv underbart!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0