Länge sen sist...

Det har nu gått några dagar sedan ja skrev sist. Inte så mycket händer under dagarna, mest jobb. Inne på slutspurten nu. 2 veckor kvar exakt idag.

15 dagar tills jag får lägenheten och om 3 veckor är allt flyttat!! Underbart! Ska bli så skoj att få min lägenhet, där bara jag och Tindra bestämmer!


Ska lägga ut bilder snart på lite allt möjligt.

Var på Rabdidoparty förra veckan. Klänning, mössa samt huvtröja till lilla Tindra blev det som nedan.
Kommer hem i veckan, längtar!!

126

Veckan ser ut som följer: månd-tisd: Ledig, bara slappa o åka o haldla mm. Onsd-fred: Jobba 10-17. Helgen: Underbart skön, slapp!!!


Ha det toppen alla mina vänner, kul att ni läser min blogg.


Älskar min Tindra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0