Supermodell!!



Förra veckan fick jag en riktig komlimang, kan man väl kalla det...
Att jag är väldigt lik supermodellen ovan (dock i ansiktet, ej kroppen...) hade inte tackat nej till den vackra kroppen!!
Men hon är ju söt med... :)





Tindra åkte med sin pappa upp till Vetlanda imorse, det har varit en hemsk dag på jobbet, även hemma när jag skulle säga hejdå till lillskruttan.
Första natten jag är utan henne, de kommer hem på onsdag.
Tobbe ringde och bilresan hade iaf gått bra, det gladde mig! Det är ändå 30 mil...


Igår fick jag hem formplaggen, första eventet håller jag på söndag i Båstad. ÄÄÄntligen!!

Detta är ett nytt projekt jag har, formplagg, underkläder, korsett, ett kärt barn har många namn...
Plaggen är underbara! Sköna som tusan!! trosor, bodys, linnen, mysplagg!! Underbart sköna!

FreeForm heter dem, är du intresserad av att dra ihop ett event(homeparty)? dra ihiop minst 5 kompisar, självklart får värdinnan en fin gåva i form av presentkort.

Maila mig på [email protected] el ring: 0735-04 46 46 för att boka event.


Snart dax att börja stänga fabriken här och dra sig hemmåt... Får se vad det blir ikväll, plugga på om mina nya vänner kanske...


Ha det super alla mina vänner!!

Mamma saknar och älskar dig så mycket Tindra, men jag vet att du har det bra med pappa!!!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0