Grattis mamma!

Idag fyller min mamma 60 år. SEXTIO ÅR!! För 20 årsen tyckte jag bara att det va gamla gubbar och kärringar som va 60, men idag tycker ja inte att min mamma är så gammal som de gubbarna o kärringarna var för 20 år sen. hahha. visst e det konstigt!! Så idag slutar jag lite tidigare från jobbet, hem o göra oss iordning, fredrik hämtar tindra på dagis o tar på henne kalaskläder och när ja kommer hem så fräshar ja till mig o så snabbt in i bilen för att inte missa båten. Kl 5 ska vi mötas på färjeterminalen i Hbg, hela familjen, alla syskon me barn o mamma o pappas närmsta bekanta. Ska bli himla gott o mysigt att tura, hoppas bara min lilla tjej tycker det me o kan sitta still för en gång skull :) Va en snabbis på väla igårkväll för att hitta ngt o ta på mig, blev en mammablus o en mammatunika på hm, så nu har ja så ja klarar denna vecka iaf :) magen växer som bara denn o nu kan ja verkjligen inte ha annat än mammakläder. Nu måste ja jobba lite, har mycke o stå i. Vet ni, imorron får ja o mina älsklingar nycklarna till vårt lilla hus :) WIIIHIIII!!! va fort det gått fast det känns som en evighet! ledig imorron, så ja ska en sväng till guldfynd o förhoppningsvis få klart mina papper till försäkringsbolaget, hoppas få ett slut på det nu. Deklarerade igår, gick bra, hoppas det iaf. Får tillbaka engar till midsommar, ska bli gött!! ha det toppen alla mina vänner, o fredrik, ja älskar dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0