Plikt...

jag känner en viss plikt mot mina trogna läsare att blogga men har helt enkelt inte haft tid. det har vatt lite mycke just nu...el det är mycke just nu... FÖRLÅT!

I onsdags åkte min lilla pärla till pappa för att fira påsk o ja saknar henne så ja håller på o klättra på väggarna, hon kommer inte hem förrän på tisdag kväll, ska bli UNDERBART o få hem henne!!!
mamma älskar dig ooootroligt mycke älskling!!

I fredags efter jobbet åkte jag o fredrik till bauhouse o handlade massa saker till huset, bla takfärg, väggfärg o allt som tillhör, lite saker till badrummet mm.

Iem efter att ja har jobbat blir det ikea o köpa ny säng till tindra, lite saker till tvättstugan, nya tallrikar mm. Ska bli mys!!

Igår, påskafton var vi på 3-årskalas hos lilla moa, el ska vi kalla henne lotta? hon e så lik lotta på bråkmakargatan. Söta moa!!
Tack moa för igår!! o annica o håkan såklart!!

Nu ska ja grejja färdigt me mig här o sen åka till jobbet, jobbar i butiken idag!


Älskar min familj!

Nu e det bara tre o en halv vecka tills man e husägare, aaaaah!!!! Skoj!!


Ha en fortsatt trevlig påsk!!

Kramen

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja nu har mamma varit inne o läst igen älskar er också ha det bra kram till alla

2010-04-04 @ 18:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0