Ääääääntligen!!! Wohooo

Idag kom Elin förbi på lite fika.
Va jätte trevligt att träffa dig idag Elin!!
Sen åkte vi tillsammans o hämtade Tindra på dagis, sen posten efter det, det hade kommit ett litet paket till mig :) Med mina tyyyyger!!! Väntat som bara denn!!



Så nu går det bra att beställa i dessa färger!! Mössor se tidigare inlägg. Provsydde dock en mössa till Tindra i brunt med moln, o tyvärr är det itne lika elastiskt som de randiga tygerna jag sytt i tidigare, så storlekarna får nog omprövas igen!



Blev väldigt nöjd med denna mössa, den gör sig bara inte riktigt rättvis på denna bild...

Sen när vi kommit hem så kom ett sms till mig om att vårt Hm paket hade kommit.. så när Elin åkte hem så gick vi till posten o hämtade detta.
En kofta till mig, som tyvärr ska skickas tillbaka för den var för stor, o en huvtröja tll F och ett litet barbapapa-paket till bebben...



På kvällen blev det mys i soffan med lite chips o ostbollar.



Mys, bara mys!!



Nu blir det snart nattinatti, trött som tusan o F ska jobba imorron, sen så är det full rulle hela em o på kvällen ska vi till Linda o Tobbe i Helsingborg, ska bli himla trevligt!!!

Kram från oss alla!!


Till sist måste ja bara visa denna goa bilden på Tindra när hon hittade ett par kallingar igår som e Fredriks. Så söt!!

Kram o Trevlig Helg!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

tindra klär i det mesta kram från mormor underbart att se

2010-08-21 @ 17:55:03
Postat av: Carina

Är det kallingarna eller mössan du mena, mamma?? kram

2010-08-21 @ 21:18:49
Postat av: Anonym

kallingarna så klart kram

2010-08-22 @ 09:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0