Beställningar



Beställning på 2 dregglisar.

Blev riktigt nöjd!!

Den bruna med vit velour-baksida och den vita med röd husvagns-semester med svart baksida.

Dregglisarna kostar 65 kr styck.

2 för 110 kr just nu!!




Dregglisarna är One Size och med tryckknapp bak.

Idag blir det till att sy 2 till på beställning. Jätte skoj o sy, för de blir så fina!!



2 beställda mössor, syddes och skickades igår. Hoppas beställaren blir nöjd. Dessa två är till 2 systrar.

Tindra sa igår att hon ville ha en ny snuttefilt:

Hon valde tyg själv...



Rosa framsida med vita moln.

Vit baksida i velour med ett påsytt T.




Vi blev jätte nöjda båda två!!!



Personlig tycker jag den blev med ett T= Tindra.

Nu ska ja sätta mig o göra två dregglisar!!

Ha en bra dag!! Kramar


Kommentarer
Postat av: Ankan

Du är så duktig syss! Synörd, passar verkligen bra just nu men Albin och Moa gillar det du gör (och deras mamma) såå jobba på! Tänk på att vila lite med... Hälsningar moralmorsan!

2010-08-26 @ 09:09:46
Postat av: Anonym

Systrarna blev väldigt nöjda med molnmössorna.

2010-08-27 @ 13:38:59
Postat av: Carina

Jätte skoj att systrarna blev nöjda!! O föräldrarna :)



Syrran: Synörd passar nog bra just nu ja! Kul att ni gillar mina saker!!

Och det är avkoppling för mig att sitta o sy :)

2010-08-27 @ 13:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0