Dop

Idag har vi varit på Albins dop. O ja har blivit fadder åt lille Albin Nils Aldor. Fint dop o en svettig Carina som höll denna tunga gosse på ca 8 kg som höggravid, puh, svettigt verre :)

Sen hem till syrran o Håkan på lite dopkalas, många som medverkade, tror det va 32 st. God mat o fint dop! Tack för idag!

Imorron blir det inte så mkt gjort tror jag, F ska fortsätta me staketet o förhoppningsvis bli klar, om inte regnet stoppar honom! O för min del blir det väl att ta det lugnt o röja o städa o tvätta, som vanligt...


Har sytt lite mer mössor nu, men mitt tyg är nästan slut, så jag beställde lite nytt på nätet igår, hoppas det kommer snart!!!
Nu blir det snart sängen, sov knappt nåt natten till idag...ont lite här o var o mycket i tankarna....

Ha en trevlig lördagkväll mina vänner!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0