Illa...ja mår illa...

Ja, det kan man säga, halva dagarna går ja runt o mår illa, är yr och helt matt i kroppen. Får se va BM säger imorron, sen blir det o ringa jobbet o berätta hur ja mår.
Är sjuk från jobbet, idag o imorron iaf, troligtvis hela veckan, får se va som händer sen.

Är rätt trött på jobba just nu, vill bara vara hemma o vänta på att bebisen ska komma ut!!

Tindra min lilla goa tjej är hur duktig som helst, mycket mys blir det just nu :)


Idag tog Tindra på sig jacka, sandaler, ryggsäck och keps o sa: hejdå mamma, åka jobbet! Ses imorron!

Haha hon e för söt, min lilla pärla!!

Nu sover hon gott i sin säng. 4:e natten som hon somnar själv nu, helt underbart! Så duktig!

har satt upp gardinerna idag i lillerummet som mamma har sytt, blev jätte fint, sen blev det fönsterbrädor där inne och lite fint. fixade iordning bebissängen med så nu kan den gott komma ut snart!!

Ska natta mig själv snart tänkte jag... passa på att sova nu när ja kan...

Ha det gott vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0