Lycka



Förra veckan blev det inte så mycket bloggande.

Ska försöka hinna me o blogga lite mer nu.

I söndags va Fredriks kompis Sebbe och hans tjej Sofia här, jätte trevligt! Grillade o hade skoj.
Sebbe träffade ja mycket när ja o F va tillsammans på gymnasiet, då va det mycket festande o allt möjligt... så det va skoj o prata lite gamla minnen :)
O Sofia har ja bara träffat en gång innan, så det va himla skoj o snacka me henne med. Får se när vi blir bjudna till dem, nu e det er tur :) Ha ha!!
Jätte trevligt hade vi iaf!!
O tindra tyckte det va väldigt skoj att deras lille vovve Buster var med :)

I måndags så blev det Tosselilla me mina syskon m familj.
Mådde inte helt 100 den dagen, så det blev inte hela dagen där.




Tindra tyckte det va roligt där!
Åkte karuseller, badade en stund i vattenlandet, tittade på djuren, åkte rutchkanor mm mm.



Och sockervadd.... som hon inte fick behålla för sig själv :)




O trampehåt blev det med :)




tack för en trevlig dag, mina syskon med familj!!



I tisdags blev jag sjukskriven från jobbet och kommer inte jobba mer, barnmorskan avrådde mig bestämt från att jobba mer pga hur jag mår. På tisdag ska jag till en läkare och få ett läkarintyg.
Blev ett hastigt och trist avslut på jobbet, måste dock dit och lämna över det jobb jag har gjort och det jag hållt i till chefens dotter, som ska ta över det till våren, så det blir väl en liten sväng dit i nästa vecka.
men det är skönt att ha slutat jobba, har itne mått bra denna vecka, är matt o konstig i kroppen, magen är hård och det mesta är jobbigt just nu...

På måndag börjar fredrik jobba igen efter 4 veckors semester.
hoppas att han känner att det har varit en lyckad semester!!




Ha det bra!!!
Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0