Måndag igen

Inte mycket sytt under helgen. Sydde de beställningar jag fick under veckan och glömde fota dem innan jag skickade iväg dem.

Två mössor till en liten Olivia, som jag senare fick denna bilden på:



Mamman ville ha två mössor, en som passade till rosa kläder o en som passade till röda kläder, mönster fick jag välja själv.
Det blev en rosa molnmössa i min vanliga toppluvemodell och en grön med röda kaniner i baggymodell. Jag blev väldigt nöjd med de och de passade perfekt :) Skoj!!

Olivia e supersöt!!

Sen blev det en snuttefilt och en dregglis till en beställare i blått fordonstyg med vit baksida i velour både på snutten och dregglisen. Jätte fin kombination!!

Har ju som sagt beställt hem nya tyger som kommer i veckan.

Då blir det blandannat dessa mönster:

(Bilder från stoffochstil.se)









Och några tyger till!!

Ska bli skoj o sätta saxen i dessa fina tyger o skapa nåt fint!! Hoppas de hinner komma innan helgen.


Ha en bra dag mina vänner!!

Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0