MIN KROPP!!!



Baaaaah!!! Min kropp!!! Vill ha tillbaka den NUUU!!! Sen denna bild har ja gått
upp 21 kg. :( Vill verkligen ha min kropp tillbaka...



Ok, ja e gravid men ja känner mig så svullen!! O skor får ja knappt på mig
längre...o inte heller strumpro, kan knappt komma ner till golvet...hahah...

Har bestämt mig för att ja ska börja springa till vintern, om det inte e svinhalt ute.
Har aldrig sprungit men ja har fått för mig att ja ska springa Vårruset till våren...
Vet itne va ja fått det ifrån, men man kan väl få drömma???

Nån som vill hänga på??


Ha de bra!!!

Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

Du är precis lika vacker nu som då!!!

en förstår att det är tungt!!

kram

2010-08-24 @ 22:40:59
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Sofia

jag springer alltid Vårruset så bara att hänga på =)

2010-08-25 @ 09:40:40
Postat av: Carina

Emma: tack så mycke gumman!!



Sofia: ja det hade vatt skoj!! Kan höras mer om det.



Kramar :)

2010-08-25 @ 10:34:08
Postat av: Stina

Jag gick också upp 21 kg när jag var gravid. På 4 månader hade jag gått ner alla kilon, och då gjorde jag ändå inget speciellt. Jag kunde inte motionera på ett bra tag efter förlossningen pga en del större komplikationer... Så det finns hopp! Nu är det bara lite skinnpåse till mage som ska bort ;)

2010-08-30 @ 21:18:49
Postat av: Carina

Jo stina, det finns hopp, jag fick kämpa av mig alla 30 efter Tindra, såå ja hoppas ja pallar med det efter denna graviditeten med...men ja e rätt envis så det ska nog gå.

Kramar

2010-08-31 @ 12:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0