Mösstime!

Idag när jag lämnade Tindra på dagis så märkte vi att det verkligen är dax för mössa nu! innan har keps räckt, men nu får vi nog ha mössa med till dagis, eller på tom på morronen. Fy sjutton va det blåser o hösten är här känns det som!!

Så jag upptäckte att jag itne har sytt någon mössa till henne så jag fick hem o sy en...

Hoppas hon blir glad!!



Sen så har jag beställningar på dregglisar, så här blev en av dem som är beställd och jag passade på att göra två likadana, så en av de blå här under är tillsalu.

One size och med en tryckknapp bak






Ha en bra dag!!


Carina


Kommentarer
Postat av: Sara

jättefina :) om det blir som ja önskar snart... så skulle ja vilja beställa en dregglis med döskallar på ;) men ja hör av mej längre fram...kram

2010-08-27 @ 09:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0