Nysydd mössa & rosor....

Det blev en beställning som blev sydd idag.

Såhär blev resultatet:










Åkte iväg idag o åt lunch me syrran me barn på krogen, sen tog jag svängen förbi Boarp på vägen hem och skulle köpa blommor till min älskling som så snällt står ut me mig under de jobbiga veckor som e kvar av graviditeten.
Älskar dig F!!
Passade på att gå in på Rackarungar med o prata me malin en stund o sen så bokade ja tid för slinga håret o klippa mig på fredag.

Sen så hämtade ja T på dagis o sen hem o då va F hemma efter att han sprungit 5 km.
Han satsar på Göteborgsvarvet ivår. Ja ska nog klå honom en dag... ;) (om ja nånsin kommer iform igen)


Nu blir det en halvtimmes mys me familjen innan det är dax o laga mat.

Ha en bra dag!!

Kramar



Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Dina mössor är så fina! Jag funderar på om jag skulle beställa en till min brorsdotter ... hon är 1½ år, skulle det kunna ordnas? =) jag tyckte svamptyget var fint!

2010-08-30 @ 16:49:22
Postat av: Carina

Tack Sofia!!

Själklart fixar jag det!! Va skoj. Svamptyget är jättefint, nyfiken på hur det är i materialet bara. Men vi hörs om det när ja fått hem tygerna.



Hoppas allt är bra me er! Kram

2010-08-30 @ 17:45:33
Postat av: helen

Hej! jag vill gärna beställa en mössa av dig! [email protected]

2011-09-15 @ 08:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0