Påhälsning på jobbet :)

Idag var jag , tindra och svärmor o hälsade på fredrik på jobbet. Åh vilken surprise det blev för honom, han hade ingen aning o satt där o fikade (som vanligt ;)) på jobbet o där kom vi 3 brudar o hälsade på, så himla paff han blev!!

Sen hann vi äta lite, tack Ann för maten :) Sen hem, hann med o sy 2 mössor innan det va dax o åka vidare till Helsingborg. Väla en sväng, köpte en härlig höstkofta o lite annat smått o så iväg till Linda o Tobias nya lägenhet i Helsingborg! Jätte fint kommer det bli! Så glad att ni flyttat o trivs!!!

       




På denna bild, mössa till 1-2 år med moln i brunt samt röd med husvagnar är tillsalu. Samt den blårandiga till nyfödd. Den blå med fordon på är såld, men den går att beställa.



Här kommer lite sena bilder från Antons dop den 14 aug.



Lille Albin, mosters prins!



Min lilla pärla på moas gunga



Två förvånade personer...



Världens bästa mamma o syster! Love u!




Så glada ni e grabbar!!!



Så nu dax o stänga av computern o umgås me min älskling!!

Älskar dig så mycke fredrik. Tack för allt!! Puss o kram

Till er andra, fortsatt trevlig lördagskväll o ha det bra!! Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

om jag inte minns fel så va det albins dop vi va på kram från mam

2010-08-27 @ 08:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0