Under kudden...

Igår kväll:

Tindra somnade vid 7, skönt att få lite kväll, jag o fredrik. Hon har blivit lite förkyld så hon somnade som en stock.
Sen blev det lite tv för mig o fredrik en stund sen la vi oss.

La mig tillrätta o puffade till kudden, då kände ja att det låg ngt under kudden, trodde det va tindra som hade lagt ngt där... men icke. Min lilla älskling hade köpt en tidning o ett marabou till mig, blev super överaskad.



Visst är livet underbart?
Såna här små saker som är pricken över i:t.

Älskar dig Fredrik!!




Det kliar verkligen i fingrarna nu, vill ha mitt tyg!!!

Nu idag blir det BM 10.30 sen hem o grejja.

Ha en bra dag!! Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0