Lucia

Igår var det lucia och idag ska min stora tjej gå sitt första luciatåg på dagis. Ska bli jättemysigt att kolla på henne!! Det är inte förrän i eftermiddag och då kommer även mormor och morfar och kusinerna Albin och Moa och Annica att följa med.
Ska bli mysigt!



Tindra och jag lussade lite för Selma och Fredrik igår.
Jag lånade Tindras tomteluva och Tindra var lucia.

Inte lätt när man har en lite förstor luciakrona....

Men söt ändå, tycker jag!!!



Hoppas ni hade en trevlig lucia igår!

Det hade vi och några lussebullar blev det med!! :)

Ha en trevlig tisdag!
C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-16 @ 00:22:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0