Renovering

Vi håller på att renovera hemma. Som ni säkert vet...

Golvet i hallen har blivit upprivet, golvvärme på och nu fix, klinkers och fog.
Idag la vi fogen, eller rättare sagt jag. Det va inte så himla svårt och jag tycker det blev bra. Sen ska man tvätta 10-15 ggr. Inte det roligaste kankse. Men ett måste. har tvättat ett flertal ggr nu i em o kväll.
Under tiden som jag fogade, så satte F upp tapeten i vardagsrummet.
Här kommer lite bilder!!






Sen har vi varit på tippen idag med, så skönt att bli av med allt skräp, granen fick oxå följa med :)

 


Trött man e på renovering nu. Tur att vi inte har köpt ett renoveringsobjekt.... :)


Ha en trevlig kväll, för min del blir det nog soffan tills det är läggdax...

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud de var snygg det blidde till sist säg!

Men carina.. nu fick jag tjuvkika på er fina tapet. Det blev jätte bra det också!! =)

Städat ut julen? kram

2010-12-29 @ 20:29:24
URL: http://www.lindakv.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Håller med, så himla skönt att inte ha ett renoveringsobjekt : )

2010-12-29 @ 21:24:42
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com
Postat av: Anonym

fint det blev kommer snart o tittar älskar er kram mam

2010-12-30 @ 15:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0