Pustar ut

Idag har varit en heldag med min mamma och tindra. VÄLA!! Köpte en del nya grejjer, det jag behövde, förutom leggings, finns inga svarta vanliga leggings o få tag på idag... bara jeansleggings eller superglansiga, vill inte ha det...
Men ja är supernöjd med dagen. När ja skulle släppa av mormor hemma så belv det en fika me mormor o morfar o så stannade vi tills det blev middag, så slapp vi laga mat idag, mohahahaaaa!!

Tindra slocknade i bilen påväg hem. Hon var helt slut hon me efter dagens shopping!!!

:)

Träffade på många kändisar idag på väla. Kul o springa på dig therese, vi ses snart igen!!

Annars har ja mest jobbat denna veckan. Igår var vi hemma med alla mina syskon o barn hos mina föräldrar o gick igenom mormors saker och sen åt vi goda sockersaltade revben, fy sjutton va gott det vaaa!!!



Ja förstår mig inte på folk som inte kan göra rätt för sig... det gör mig så himla irriterad. Först betalar man sina skulder, sen kan man unna sig saker. O folk som inte kan hålla det man lovar, i hate that!! förstår mig inte på folk ibland...


Ja är iaf så otroligt himla lycklig!! Jag älskar min fredrik o tindra, ni är allt det bästa som finns!!!


Kan fortf inte ladda upp bilder, så det kommer väl en hel radda den dagen ja har hittat sladden, har ju ioförsig inte letat mer...hahah


Nu ska ja plocka lite här o grejja o snart kommer fredrik hem!!


Puss o kram vi syns på stan. Tack mamma för en superdag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv hjärtat trevligt att va med er saknar er alltid vi ses snart kram mam tindra e för go

2010-03-01 @ 17:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0