Allmänt...

Nu sitter min lilla vän Elin på flyget till Egypten, e så avis!! Men det är ni värda, ha så mysigt o sola o bada massor o bara koppla av, det behövs!!
Hoppas du e brun som en pepparkaka när du kommer hem igen!

Tindra leker jätte mycket med sina dockor nu och pratar med dem o tycker det är jätte skoj!

Igår när Tindra sov middag så var jag i förrådet och rensade, el RENSADE med stora bokstäver passar nog bättre!
8 icapåsar med kläder som ska till uff och 3 stora påsar med grejer som ja ska skänka till föreningen. Och jag har inte ens gått igenom hälften av alla lådor o grejjer där nere... Vad mycket skit man har, eller inte bara skit utan saker som man aldrig använder, nu åker skiten!!

Idag är vi lediga, både Tindra och jag. Inget speciellt är planerat utan vi tar det som det kommer idag.
Hon vaknade redan kvart över 6 imorse så det blir kankse tidig lunch o sova idag...



Min mail: [email protected]


Ha det toppen alla vänner och tack alla som läser!!

Puss o kram ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0