Dag 6-7

Idag är det 7e dagen. Känner inget konstigt alls, känns rikltigt bra! Däremot ska jag börja äta liote smått för de 3,2 kilo jag gåttner på denna vecka har tyvärr tagit lite fel, som vanligt, inte där jag vill att det ska ta :( men men, jag kan ju inte styra över vart det ska ta?!

Mina lår får väl se ut som de gör... men visst har det tagit på dem, men inte som jag skulle vilja... men ja kan nog visa mig i bikini ändå till sommaren:)

En storlek i jeans har jag gått ner, och tröjor har ja igår köpt medium som sitter skitsnyggt!!!

Tindra och jag var på Eurostop och gick o kollade igår! Tindra var så snäll o satt fint i vagnen o mamma fick kolla o prova kläder! Handlade mycket fint på HM.

Idag blir det väla för att hitta present till min gamla syster som fyller 30 på fredag :)

Igår åt jag faktiskt middag på kvällen hemma hos svärmor, kyckling och sallad blev perfekt för mig!
Fcik liiite dåligt samvete att jag åt, men när jag ställde mig på vågen imorse så kändes det genast mycket bättre!

Lägger ut bilder på mina nya kläder om jag hinner ikväll!!


Nu ska vi ha en mysig söndag, Tindra, Fredrik och jag!!


Puss o kram alla vänner

Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIS till viktnedgången gumman :) va duktig du är å fin :) Kram Sara i sthlm

2010-01-10 @ 11:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0