Förbannad!

Fy fan va sur ja e, förbannad på dig, din j**la ...... Hur fan kan man göra så? Önskar att du inte finns i mitt liv o att ja aldrig träffade dig.
AAAAAAAAh så jäääävla suuur!!!!


Så det va det de.... Nu skiter jag i dig!


Älskar min familj!! Ni gör mig så glad o lycklig, o mina vänner, skulle aldrig vilja byta bort er!

Idag skulle vi åka o bada men tyvärr så är Moa sjuk så det blir inget idag. Vi får ta det nästa vecka kanske?
Så idag händer inte så mkt, har precis duschat, vikt tvätt, diskat o tömt diskmaskinen.
Hämtar Tindra kl 12 o sen ska hon vila middag, o ja me. E trött!!


Stundens låt: Beyonce- Single Ladies




Ha det bra alla bra människor, ni andra kan dra nån stans!!

(Jag vet.... men ja är så trött på alla idioter! ;.( )

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Men gumman va har hänt ? kram /Sara i Sthlm

2010-01-26 @ 20:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0