Happy new year!!!

2010 har börjat helt fantatiskt!!

En start i lödde hos bror med familj och sedan hel till båstad för den årliga brunchen på sand. UNDERBART!!
Tack alla som gör mitt liv underbart!


På nyårsafton var vi som sagt hos min brorsa med familj, jätte trevligt!!
Åt gott, spelade wii, xbox mm och umgicks!



Carina helt inne i bilkörningen....




Världens goaste tjej!!


     

Mor o dotter...



Skiit roligt att ja höll i en öl, när ja inte ens dricker öl, men det måste ju publiceras så ni kan skratta lite till :)








Charmtrollet Tindra :)




Imorron ska mitt nya hälsosamma liv börja... 3 veckor med cambridge, vi får se vad det ger... eller tar kankse man ska säga?!?
Känner mig j***igt taggad att börja igen iaf!!






Ha en fortsatt trevlig fortsättning på det nya året, det ska ja ha :)


Ikväll blir det middag med familjen hemma hos oss :) så nu ska ja börja förbereda!!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0