Influensaspruta nr 2

Idag var det dax för spruta nr 2 för Tindra, det gick jätte bra idag (igen). Inget skrik el obehag av sticket, bara håller tummarna på att det inte blir någon feber inatt el imorron, el i helgen för den delen.

Har världens underbaraste dotter! Så go hon varit idag, vi har haft en underbar ledig dag tillsammans!!!
NU har hon somnat gott med vällingen. Hon var jätte trött ivkäll, så det blir väl en tidig morgon imorron... Men med det leendet man får på morronen är det inga problem att hoppa upp ur sängen.



Har funderat på om ja ändå skulle slinga håret ljust ist för att färga det mörkt igen.. gillar ju förändringar!!

Ingen bra bild på mitt ljusa hår igår.



Jag e så otroligt lycklig!! Kan inte förstå hur bra allting funkar just nu!!


Stundens låt: Cindy Lauper- Girls just wanna have fun


Oj va mycke snö det har kommit, så himla fint ute nu! Ska försöka åka lite pulka me Tindra o Fredrik i helgen.
Kommer bli en mysig helg. Underbart!!

Nu blir det lite slapp i soffan, sen blir det nog tidig säng för min del, mår inte så toppen bra...

Ha det topp alla mina underbara vänner.


Massa kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0