Nöjd!!

Jag är så himla nöjd med mig själv nu! Så stolt över att på ett år ha gått ner 35 kilo :)
Visst att det var mycket efter graviditeten men ändå har jag kämpat för vartenda kilo... 16 kilo mindre väger jag idag än vad jag vägde innan jag blev gravid!! Tycker det är rätt bra kämpat!!??!!

Tycker jag har en bra hållning och en fin kropp idag! Har gått ner 3 kilo denna veckan!!
Ska kämpa på lite denna veckan med, sen får det räcka, men kör inte stenhårt nu utan äter middag på kvällen.

Det har tyvärr tagit för mycket i ansiktet, nyckelbenen syns kraftigt och armarna och magen har det tagit på vilket e skönt! men det är ju neranför skärpet ja ville att det skulle ta, men så är det inte på oss tjejer, det tar uppifrån först. men ja e nöjd! hör ni? Carina säger att hon e nöjd, det tillhör verkligen inte vanligheten!!


Idag ska ja klippa mig kl 11, sen hämtar jag Tindra på dagis, sen hem o mysa o leka o grejja lite.


Funderar starkt på att börja träna igen, det hade varit så skönt, men vet itne hur ja ska få ihop tiden med allt...det är ett riktigt pussel just nu!


Älskar mitt liv!!
Är så otroligt glad att jag har världens bästa människor runt omkring mig!

 

Puss o kram!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Duktig du är :)

2010-01-11 @ 11:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0