Tack!!

Igår fyllde syrran 30 år! Stort grattis! O vilka presenter du fick... avis!!

Idag fick jag världens största kram av mamma o pappa, supermycke tack!!! Älskar er!!!

Helgen började me nackspärr el något åt det hållet... legat konstigt kanske?
Hunnit med en del redan idag... Handlade imorse vid 9 och sen åkte till mamma o pappa o fikade, sen blev det lunch hos syrran kl 12, sen hem, tvätta, städa o greja!
Tindra sover fortfarande, en halvtimme till, sen får jag väcka henne... Hon är trött efter festandet igår...

Har världens goaste dotter!!

Snart kommer Fredrik hit också... :)


Mitt liv e på topp när jag har Tindra o Fredrik nära mig!! Lots of love!!

Vad händer mer då? Nja..inte speciellt mycke.. Har tappat lusten till allt härhemma...vet itne varför... tycker det enda jag gör är o städar o tvättar o lagar mat....

Ska jobba på rackarungar iaf lite till, ska bli jätte skoj!! Saknar det jobbet. men men, som man bäddar får man ligga?!?!




Längtar till nästa lördag!! :)

Älskar min familj! Massa kramar

E så lycklig!

Ha en fortsatt trevlig helg....

                                         ........de ska ja ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0