800kr gräs...

Ja fy för sjutton va dyrt allt är till trädgård, men det kom inte som en överraskning för mig iaf, eftersom allt har gått upp så mkt!
Var iaf på Växtkraft Garden i Båstad igår, måste bara säga att Boarps Blommor har fått stor konkurens! Ja gillade verkligen det jag såg på Växtkraft, o så toppenbra tjej vi fick hjälp av! Tack!

Köpte några "krukor" med dekorationsgräs som vi ska ha i rabatten med dekorationssten som kommer hemlassat idag på uppfarten under dagen. Hoppas kunna göra en hel del redan ikväll!!
Ska fota så ni får se skillnaden!!

Efter att jag hade lagt Tindra o Ferdrik hade lagt sig så va ja ute i trädgården o rensade i rabatten (igen) utanför finingången, det ska nog bli fint där! Men fy för sjutton va mycket myror o gråsuggor där bodde i vår rabatt under alla stora stenar... O så kröp myrorna upp på benen, fötterna, händerna o armarna på mig o bet mig, att de små krypen kan bitas så, det är otroligt.... Ja hatar myror!! O massa miljoner ägg har de lagt också! Blä... In ska dem iaf inte! Då går det illa för dem...

Idag e det fredag, 18 juni. Tiden bara springer iväg!
Imorron e en dag att minnas... längtar!! 

Är FAKTISKT ledig hela helgen!


Känns som en lång dag idag me, lugnt på jobbet o e på dåligt humör...


Till sist: ÄLSKAR DIG FREDRIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0