Ett steg närmre....

...bröllop!

För att göra en lång historia kort så har min älskling varit ute o kollat ringar, planerat datum när vi ska tll Kreta, kollat vilket knä man ska gå ner på mm mm, men så blev det inte pga att det var svårt med storlek och modell på ring till mig, därför så berättade han o frågade om jag ville förlova mig med honom en sen kväll för ca 5-6 veckor sen. JA! sa jag självklart!! O låg som aldrig förr.

Datumet blev bestämt till igår (utan o veta om kungabröllopet...) pga att Tindra skulle vara iväg denna helg o vi skulle åka iväg till ett mysigt ställe, vilket blev Särö. Men efter mycke om o men så hade vi henne hemma och fick barnvakt på kvällen och kunde gå ut o äta, först lite snittar på stranden i Torekov och sen Swenssons krog i Torekov, hade en helt underbar kväll igår!!

Är så lycklig så ja börjar nästan gråta.

Älskar dig Fredrik!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0