Blaha blaha

Orkar inte med allt just nu, efter ett inbrott då dem har gått igenom alla våra tillhörigheter så ger det med sig så himla mycket merjobb.
pratade igår med försäkringsbolaget, de vill ha kvitto på allt, men what?! ja har inte mycke kvitto på mina smycken o saker, visst så hade jag på dator o kamera, men bannumej inte på mina halsband, armband o alla andra smycke, o för det andra så har ja fått mkt i present. Så de finns absolut inte ngr kvitton!
Så vi får se lite hur de kommer att gå tillväga nu, jag vill ju bara ha mina saker tillbaka, o allt detta jobb orkar ja inte med...

Men till nåt lite roligare.

Längtar tills lilla kusinbebisen kommer ut, den kommer nog denna vedckan, jag tippar på torsd el fredag.
Du e jätte fin syrran!
Förstår att du e  trött på att vara gravid!! Att du bara vill ha bebisen hos dig nu, de vill ja me!

Har lånat en dator nu på fm när tindra är på dagis, så ja har kunnat fixa lite grejjer me saker o försäkringar mm.
Ska strax lämna tillbaka den, så ni förstår ju om ja inte bloggar så mkt nu. hade ja bara haft tillgång till dator så...

Igår var det lite fika med syrran o moa i boarp, lite shopping på rackarungar o ladan.

Nu ska ja grejja lite härhemma innan ja ska hämta hem tindra från dagis :)

Ha det....


Är så glad att ja har mina nära o kära! Älskar min familj, min tindra o min fredrik!!

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0