Äntligen ordning!

Ja det kan man säga, äntligen har vi väl kommit i hyffsad ordning här hemma. Nu är det bara det roliga kvar me o städa lägenheten innan den sista, troligtvis på söndag när jag är ledig.

Lägger ut lite bilder från trädgården, o nya golvet i v-rummet. Det kommer mera, och även från min älskade Tindras kalas i söndags. den som väntar på nåt gott..







I em va vi i Båstad nere i hamnen o kollade in Gert Fylking o Robban, Mustachkampen. trevligt!

Tänkte ha en lte omröstning imorron på min blogg, var gärna me o säg hur du känner det!! Välkommen imorron ;)


Funderar på att byta till bogspot, då jag vet att man kan ladda upp bilder direkt från mobilen, inte bara text som här på blogg.se. Vi får se, meddelar såfall när o vilken adress!!

Ha en trevlig kväll!! Imorron e ja leeedig, då ska ja försöka hinna me blogg-bilder!! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0