Grattis mamma!

Grattis alla mammor idag och ett stort grattis till min, världens bästa!

Igår när ja jobbat klart, åkte ja till lägenheten (som vi lämnar nycklarna till imorron), o mötte upp fredrik o tindra, de va redan där o städade. Så städade vi en timme tillsammans, sen va tindra trött på det och vi åkte hemmåt.

Då blev det till o börja me maten, vi gjorde pizza, mmums, om den inte blivit så bränd. haha!

under tiden den stod i ugnen så gick vi ut, fredrik klippte gräset, ja ränsade ogräs o tindra lekte i sandlådan. Så mysigt tycker jag!

sen blev det mat o en lugn o skön kväll, lite tavlor kom upp på väggarna o lite spikar slogs i på listerna.

Nu satte ja mig vid datorn för en minut o tänkte hinna skriva blogg, men kom på att nu måste v i åka.
Ska en sväng till Boarp, kolla lite där, sen hem till syrran, ta en snabblunch o sen vidare till förslöv o städa igen, i hopp om att tindra somnar efter lunchen i bilen så kan ja jobba på en timme el två.

Fredrik jobbar till 11 idag, sen ska han hem.

Nu ska vi göra oss iordning o åka, i em blir det alla syskonen o mamma o pappa som ska grilla :) Mys!
förra morsdag så badade vi i havet, brr skulle ja inte vilja göra idag...

ha det bra alla och tack för min morsdagspresent (tunika) som ja fick av dig tindra!!
Älskar min familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0