Helg...men aldrig för mig!

Har inte varit ledig mer än två helger sen jag började här i mars, lite frustrerande. Ska prata med chefen om detta. Är iof oftast ledig om söndagar, men jobbar typ varje lördag, som denna helg också... Längtar tills ja e ledig en hel helg!!

Det börjar lugna ner sig mycket om helgerna på jobbet nu, det är mycket boende o spel under vardagar istället.



Vill bara säga att jag älskar min lilla familj o min stora familj så oerhört mycket!! Utan er, vem e ja då?

Ikväll får vi besök av våra förra grannar i lägenheten, Linda o Tobias. Det ska bli superskoj! Vet att ni e nyfikna på o se huset ;)
O det som e så himla skoj e att Linda o Tobias ska ha bebis beräknat till en dag senare än oss. Ni ligger steget efter, hahaha!!



Sara Skytt, ja har en väldigt mallig man där hemma nu efter att du skrev din kommentar om att han e snygg, haha! Han läste det igår o lever på det lite nu, hihi. Men det är gött att han e glad o lycklig!!
Hoppas det är bra me er Sara!! Hade vart så skoj o träffa er i sommar, vi åker ev upp några dagar, inget bestämt än.

Johanna, allt är bra här! Vi har kommit iordning i huset o när ni e nere i Halmstad så e ni varmt välkomna o hälsa på!! O självklart hälsar vi på er om vi åker upp till Sthlm i sommar!!


Nähä, jobba lite kanske, el va säger ni?

Kramen o trevlig helg!!

Får man se om man får nåt fint av sin dotter på alla hjärtans dag på söndag :) Va tror du Fredrik? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla gumman det e inte alla hjärtansdag det e morsdag älskar er kram mam

2010-05-28 @ 08:57:22
Postat av: Carina

Hoppla, klart det är mors dag, vet itne vad jag tänkte på... Förvirrad är svaret!!

2010-05-28 @ 09:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0