Välkommen, sommar!!

Äntligen har det blivit varmt o man kan lägga jackan!! Underbart!

Hade bara kofta på mig imorse när ja åkte till jobbet innan 8, men den kunde jag varit utan också!

Det är hett om öronen som sjutton på kontoret idag, hade ac på hela fm och till lunch stängde vi av den, vill inte bli mer förkyld än vad jag är nu.

Är så otroligt förkyld, satt me feber i tisdags på jobbet, men hade inte tid o gå hem, va ledig igår och hade full fart hemma och gjorde massa ärenden under tiden tindra sov, så ja har inte tid att vara sjuk nu. Har man nångång tid o va sjuk?

 

Tjatet om att det har blivit så fint i huset återkommer ;)

Vi e så nöjda o så glada att vi köpte detta hus!

Igår blev gräset klippt för andra gången också och trädgården är så perfekt, bara staket som ska upp nu i sommar, så inte tindra kan smita ut på vägen.

Hade känts skönt o få upp det snart!

Men är inte riktigt klara me va vill ha för typ av staket?!? Helst inte trä då man måste olja/måla detta varannan sommar. Pust, det orkar vi inte!! Någon som har tips på fint staket som är barnsäkert?

 

Älskar min familj, så glad att ja har varenda en nära nu!!

 

Älskar min goa dotter (som är inne i 2årstrotsen) och min älskling Fredrik! Så glad ja har er båda!!

 

En kopp te nu kankse, så man kan piggna till me wiskeyrösten…

Ikväll blir det grill me min lilla familj, mys!! 

Ha det bra mina vänner, o skoj ni läser min blogg!!!


Kommentarer
Postat av: yasmine modell fru och mamma

Alanya.

ska bli så mysigt.

allt bra med dig idag? kraaam

2010-05-20 @ 14:44:46
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0