4:45

Idag vaknade Selma kvart i fem och fick då mat. Sen ville hon inte ligga kvar i sängen, så jag gick upp med henne och bytte blöja och försökte få henne och sova igen. Men hon ville inte nåt alls.
Försökte med allt och tillslut satte jag henne i bilstolen och gungade henne lite. Då somnade hon, men såfort jag satte ner stolen på golvet igen så vaknade hon, så höll vi på i 30 minuter innan jag gav mig. Då va klockan 6...
Halv 6 vaknade Tindra...

Efter lite mer amning somnade Selma, men Tindra ville vara upp. Så så blev det...



Idag funderar jag på att åka o köpa en babygunga till Selma, detta kanske kan vara ett alternativ tll gungande bilstolen...




Vi får se... I eftermiddag får vi lite besök från mitt jobb också så vi får se helt enkelt om jag hinner nu på fm innan Tindra ska hämtas.

Ha en trevlig onsdag!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jobbigt att hon inte vill sova. I USA har jag sett att många(tv-program)där dem har babygunga som gungar av sig själv, man sätter på den å så gungar den fram och tillbaka :) det kanske är ett alternativ om det finns i Sverige

Kram

2010-11-03 @ 10:46:55
Postat av: Carina

Du e för rolig Jojjo!! När blev du tankeläsare? :)

2010-11-03 @ 14:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0