Babygunga

Några dagar har jag och Fredrik pratat om att köpa en babygunga till Selma med förhoppning om att hon ska kunna somna i den istället för att stå och gunga henne i babyskyddet.
Så idag kl 10 va ja o Selma på babyland i Helsingborg och köpte en sådan här under.





Sen hem och fort amma Selma och iväg o hämta Tindra på dagis.
Därefter lite lunch och Tindra skulle sova.

Selma somnade som vanligt inte hemma utan att jag fick vagga henne i bilbarnstolen.
40 minuter senare och så ont i armarna ja hade så plockade jag upp henne ur den.
Hon somnade till och från och när jag satte ner henne på golvet så vaknade hon.
Jag som hade hoppats på att få ihop gungan och kunna prova den.

Halv 2 vaknade Tindra av att Selma var ledsen.

Men ja fick ihop den, men vilket himla plockepinn det var!!!


För en liten stund sen somnade Selma i min famn och jag la ner henne i gungan. Där sover hon nu. 15 minuter!! Känns så himla skönt!

Nu ska ja ägna lite tid åt Tindra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0