Julkappar, check!

Julklapparna klara.
Var på Gekås igår. Hade en överfull kundvagn och den bestod av julgranssaker, juldukar o gardiner, leksaker, kläder till mig, F och barnen, julklappar till alla kusinerna. Skönt att vara klar med dem!!
Och massa annat såsom fryspåsar, sköljmedel, tvål, shampoo mm.

Hade en jätte skoj dag igår måste jag säga!!

Tiden gick jätte fort, vi var framme halv 9 och hemma igen vid 4 på eftermiddagen, så det blev en heldag!

Fredrik hade en bra dag hemma med flickorna. På förmiddagen var Albin och Håkan här så då va det lite pappafika och på eftermiddagen dök farmor upp! Så de har nog haft en toppendag o inte saknat mig alls ;)

I bilen påväg hem så fick vi sitta med påsar i knät och mellan oss där bak. Kankse skulle handla lite mindre nästa gång?!
Men visst är det väl lika bra att handla på sig när man ändå åker dit?!

Damavdelningen måste jag ge ett minus, för där finns det knappt nåt snyggt alls, enligt min smak. Ibland kan man hitta riktigt snygga grejjer, men det är sällan. Jag hittade iaf en skjorta och en tunika tll mig.





Nu ska ja försöka få undan alla saker som står i tvättstugan!

Hänga lite tvätt med..

Ha en bra torsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0