Oj, va fullt!

Så mycket att göra innan veckan är slut, så jag hinner inte sitta vid datorn, så det blir bara korta små blogginlägg nu...




Idag har jag sytt två beställningar och håller på med lappar till Tindras dagis, som tar rätt lång tid.




Nu kommer min stora älskling hem så då ska ja hinna stryka julgardinerna och kankse få lite fint här hemma.

Snön ligger vit här i Skottorp nu och det är så fint!!
Vi gick till dagis imorse o Tindra tyckte det va jätte mysigt m all snö!! Första snön som ligger kvar för oss!
Sen gick jag med grannen o hämtade barnen och på väg hem så lekte de i snön och så kollade vi på hästarna som är i hagen precis bortom husen här.

Ha det gott i kylan!! Brr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0