Sömnlös

Har legat sömnlös inatt.

Fick ett samtal igår som gjorde mig väldigt fundersam, ledsen och orolig.

Vet inte vad jag ska skriva. Somnade inte förräns vid 1 inatt, då skulle ju Selma ammas och Tindra sov bredvid mig, sen gick jag upp kl 5 med Selma. Så mellan 1 och 5 blev det lite avbruten sömn pga amning...

Känner mig tom idag. Vet inte vad jag ska säga. Bara tycker det är förjävligt.

Men nu ska ja försöka tänka så positivt jag kan.

När jag skrivit klart här ska ja hänga tvätt och sen sy lite. Har några beställningar som ligger...


I em ska jag åka och lämna Tindra. Sen hoppas jag helgen går fort.

På onsdag ska jag åka till Ullared med mamma, Lillemor och syrran. Ska bli spännande, för fredrik ska va hemma med tjejjerna :)

Älskar min Fredrik, Tindra och Selma så otroligt mycket!



Mina 2 små älsklingar morgonmyser i soffan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0