2 veckor

Igår blev Selma två veckor. Tiden springer iväg, fattar inte riktigt vart dagarna tar vägen...



Selma är jätte förkyld stackarn, nyser och är jätte snorig. Vi ska till BVC nu om en timme så vi får se va dem säger där.
Natten har varit jätte jobbig. Jag tror inte jag har sovit mer än 1 timme sammanlagt.
Lagom tills Selma sov ordentligt i sin säng så vaknade Tindra. Då blev det upp och sitta vid hennes säng i 40 min (o nästan somna...). 3 ggr har hon vaknat inatt, fredrik har vart uppe 2 ggr med henne och jag en.
Detta med sömnen är ett jobbigt kapitel..


Kan inte riktigt förstå att det är mitten av oktober! Idag blev det vinterjacka för Tindra när hon skulle till dagis, nu röcker det inte med fleece och höstjacka tycker jag när det är 0.2 grader på morronen...


Igår em så gick vi en runda på 1 timme i det fina vädret. Vi har åkrar och hagar och "landet" om man går bakom vårt hus och en jätte bra väg att gå på.

Vi tcyker det är jätte fridfullt båda två! Vi bor perfekt!!





Jag är ingen person som vill bo på landet, men vi bor i ett bostadsområde och mycket hus och på baksidan så har vi inga hus, utan där är det åkrar typ 5 km bort, jätte skönt!! Ingen insyn alls!!


Nu ska jag beställa lite mer tyg och blogga om det på min andra blogg!!
http://www.myranochlo.blogspot.com

Ha en bra dag!!

Carina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0