Hejdå, krogen

Detta är sista helgen som mina föräldrar har öppet krogen. Känns väldigt vemodigt och konstigt att efter 12 år på Båstad golfkrog lämna... Det har varit hela familjens andra hem.

Känns jätte konstigt.

Men samtidigt skönt. Mamma o pappa har jobbat så otroligt mycket dessa 20 år som de har drivit golfrestauranger och hade de inte dragit ner på arbete nu så hade de säkert inte levt mycke länge till. Låter hemskt, men pappa jobbade 400 timmar i juli. 400!!!!!

Och imorron kväll så är det Grand Finale kan man väl kalla det, så då är det gåsamiddag med 87 gäster. Då ville pappa att både jag och syrran skulle komma in o jobba. Så det blir en konstig känsla där på kvällen.
Samtidigt så får Fredrik ta båda barnen och jag hoppas det går bra. Tindra är inga problem men Selma och amning. Så idag blir det till att pumpa pumpa, pumpa!!

På söndag stänger de efter prisutdelningen på gåsagolfen. Funderar på om jag ska åka upp o vara med där. Vi får se.




Tack krogen för dessa 12 år!! Kommer sakna dig!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, kan tänka mig att det känns konstigt att dom lämnar krogen. Hoppas att ni får en bra avslutning!! Fredrik klara det bra ska du se! =P

Ha de så bra på jobbet imorgon!

2010-10-29 @ 09:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0