Livet i stort

Lite uppdateringar.

I tisdags åkte jag iväg till vårdcentralen efter 3 veckors hosta, ont vid revbenen på vänster sida när ja hostar o 3 dagars hög feber. Så det resulterade i att jag hade inflamation i lungsäcken och hög sänka. Så det blev pencillin och tyvärr fick jag inget för hostan pga amningen.

När jag kom hem igen hade mina små älsklingar varit väldigt duktiga och byggt en legogubbe...



Lilla gubben.... haha!!
Duktiga ni!

Sen kom Elin förbi på lite fika, o hade med sig presenter till oss alla fyra, denna helt underbart fina blöjtårta till Selma




Såpbubblor till Tindra



Och en hjärtechokladask till oss.

Tack vännen!!


Igår va vi en sväng på väla o handlade, hittade en del av det vi behövde, men inga skor/stövlar. Får leta vidare.

Idag blir det lugnt, vara hemma o piggna till.
Nu måste ja ta min lilla dotter, ha en bra dag!!

Kramar





Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

Krya på dig gumman! Hoppas det går över fort nu!

Vilken fantastisk tårta! Och gulligt att hela familjen får presenter. Syskonen glömms oftast bort när en liten är född! Väldigt viktigt att de också får känna sig speciella=)

2010-10-07 @ 10:06:21
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0