Vårdcentralen, röntgen och akuten

Vilken början på veckan. Åkte till vårdcentralen för en bokad tid kl 9 imorse för att jag hade så himla ont i lungorna och hade inte kunnat legat eller suttit upp sen kl 2 inatt.
Spydde 6 ggr mellan 3 och 7 imorse...

Fick då en remiss till en akutläkare och röntgen.

Hem o hämta Selma o Fredrik o iväg...


Fick ännu en diagnos: Hostat sönder ett revben så jag fått en spricka/sprickor och inflammation i dessa.


Hem o hämta Tindra på dagis, sen tog vi en sväng till Båstad och restaurang Centercourten, satt bra med en blodig biff efter en lång dag utan mat.

Mår dock bättre, inte så mycket hosta och ingen feber. Iprincip har jag väl "bara" ont i mina stackars revben, och det gör förjääävla ont om man får svära...O det tänker jag göra!!



Nu sover våra tjejjer så vi ska ta o lite ägg o flingor!! gott, vi behöver lite tid för oss själva nu o sen blir det sängen väldigt tidigt!!

Kram o gonatt



Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att det börja gå åt rätt håll :)

kram

2010-10-26 @ 08:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0