Haklappar och bortsprunget paket...

Igår fick jag äntligen en paketavi att mina tyger hade kommit. Snabba mig in på posten och mitt paket var borttappat nånstans i Göteborg, va gör det där en fredageftermiddag undra ja irriterat? O mitt paket som skulle vara på posten igår kl 16.00...men icke!
Blev faktiskt besviken, o idag kommer det ju ingen post, så det kommer senast kl 16 på måndag sa hon på posten. Dåligt!!

Sen blev det en sväng för mig o Fredrik på Våxtorps marknad, trevligt men mest skit som va där som vanligt. O återkommande saker... men mysigt o gå där o kolla lite på folk iaf.
Fredriks kommentar: Vi måste ju va bland de 10 snyggaste här! ha ha ha
Mycke "bönner" va det där iaf. O några kända ansikten.


Sen åkte vi till Skummeslövs strandpensionat o åt lite gott.


Idag har jag haft en lugn fm, sen fika hos Elin, jätte fint ni hade gumman!! Wow vilken lägenhet!!

Kom hem o gjorde lunch, min sötis kom hem o åt, sen plockade vi in trädgårdsmöblerna och sen va han ut o joggade. Då satte ja mig vid symaskinen och idag blev det efter 2 misslyckade försök att sy kantband igår så blev det två riktigt söta haklappar i prickigt.
Mycket nöjd :)



En med knytband och en med tryckknapp. den till höger är med bebisrosa kantband och den till vänster med vitt kantband.

Nu blir det städa lite och sen göra god mat till ikväll. Skulle egentligen gå på bion Salt, men vi hoppar det!

Ha en trevlig helg alla vänner!



Älskar min T o min F!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0