Här e ja, hemma!

Jag är fortfarande hemma!
Ingen bebis än, tyvärr. Längtar verkligen tills jag får föda nu.

idag har det itne hänt så mkt, vill inte göra för mycket heller ioförsig..

Var på maxi i förmiddags, sen åkte vi till krogen och åt lunch med syrran med familj. Sen kom fredrik hem rätt tidigt, han va ute o sprang en halvtimme o då passade ja o tindra på att gå ut lite. Sen har vi ätit tacos o nu blir det lite kvällsmys i soffan.

Är sugen på massa saker som jag ska äta när ja kommit hem från bb.
Brie, lufttorkad skinka, rökt skinka, kallrökt o gravad lax mm mm.


Nu ska ja ta o koppla ner o se om ja kan trycka ut en unge i helgen. ha ha!

Förresten, fick kommentar idag av syrran att jag klär i att vara gravid, tack, men det skiter jag i just nu, hahaha. vill inte vara gravid längre...!!!

Ha det bra vänner!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0