Lagom...

...tills jag funderar på att lägga ner denna blogg och bara köra på min syblogg, så ökar antalet läsare med mer och mer för varje dag som går... vet itne hur jag ska göra!!

Har inte hunnit blogga så mycket den sista tiden, mycket annat som händer runt omkrung och jag tycker aldrig det är en lugn stund...

Har sytt en del beställningar, några av dem har hamnat på sybloggen: myranochlo.blogspot.com, och idag fick jag hem nya tyger så jag kan sy en beställning till 2 små tjejjer. Måste göra dessa ikväll o imorronbitti, då de ska ges bort som present på lördag... och överlämnas till beställaren imorron.

Idag har jag, Tindra, syrran med barn varit på Öppna förskolan i Båstad, trevligt! Tindra tyckte det va skoj, men tyvärr e hon lite mammig o blyg för tillfället, så lite halvjobbigt var det... Men hon uppskattade sångstunden mycket!!

Sen hem o göra mat, idag var det ja o F som gjorde fiskgratäng tillsammans. Himla gott blev det!!




Var hos barmorskan idag, fortfarande lite rörligt huvud och inget tecken på förlossning snart...men beräknat datum på måndag... så jag hoppas den kommer ut snart!!
Har mycket värk i ryggen, så hoppas det kan vara ett tecken?!?

Nu ska ja göra lite nytta innan det blir läggning o kväll för oss!

Ha det bra vänner! Kramar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag läser din blogg varje dag :) men jag är dock dålig på att kommentera, men det ska jag bättra mig på :)

2010-09-17 @ 08:59:53
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

tycker du ska fortsätta då, :)

2010-09-17 @ 09:13:32
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0