Onsdag, redan

Gud va veckorna springer iväg. Tycker det går lite läskigt fort faktiskt.

Igår som sagt så va ja hos frissan.
Här kommer en liten bild på mitt nyfrissade hår...





Idag har F varit ledig.

Vi va på Maxi i frömiddags, sen åt vi lite lunch. Vilade en stund efter lunchen och sen fick vi för oss att åka till ett fik mellan båstad o förslöv, men det blev inte så. Vi ringde mamma och hon kom hir på lite fika.
Klippte Tindras hår hann hon med och vi fikade lite gott som mamma hade med sig och sen blev det ut i trädgården.

Provade syskonvagnen och kollade så vi kunde fälla ihop den, hahah, och få in den i bilen, gick kanon.
Passade på att plocka lite ogräs med :)

När F la T så hann jag med att sy en liten beställning.
Hann med att sy lite igår med, såhär blev det:

              


Gå gärna in på min syblogg o kolla på mina sysaker... :)

http://myranochlo.blogspot.com

Ha en toppenkväll!!
Carina




Kommentarer
Postat av: Sofia

jättefin i håret =) får man fråga vilken frissa du går till? jag skulle behöva gå till en ny =)

2010-09-09 @ 09:29:51
Postat av: Ville Niskanen

Skönt med ledighet :)

2010-09-09 @ 09:55:35
URL: http://villeniskanen.blogspot.com
Postat av: carina

Tack sofia!

I boarp båstad. Där ni va vid hasseslada ovanför våffelstället.

Kramar

2010-09-09 @ 10:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0